FAQ

Veel gestelde vragen

Wanneer gebruik ik de Kennisbank?

Je kunt de Kennisbank gebruiken wanneer je op zoek bent naar informatie rondom de zorg voor je kind. Wanneer je de Kennisbank gebruikt voordat je naar de zorgverlener  gaat, kan dat je helpen bij het bepalen welke onderwerpen en vragen je wilt behandelen tijdens het consult. 

Ik heb een vraag die er niet bij staat. Wat nu?

Het kan natuurlijk zijn dat de informatie waar jij naar opzoek bent niet te vinden is op de Kennisbank. Omdat we de Kennisbank zo compleet mogelijk willen maken, willen we graag van je weten welke informatie je mist. We kunnen deze dan toevoegen, zodat we in de toekomst andere ouders wel van deze informatie kunnen voorzien. Je kunt ons hierover een berichtje sturen via het contactformulier.

 

 

 

Er staat een moeilijk woord bij dat ik niet begrijp

We hebben geprobeerd zo min mogelijk moeilijke woorden te gebruiken. Als er toch een moeilijk woord in de tekst staat, kun je er soms op klikken om de beschrijving te zien. Ook kun je via het knopje ‘Woordenboek’ een lijst vinden met veelgebruikte moeilijke woorden. Wanneer er een woord is dat je alsnog niet begrijpt kun je dat via ons contactformulier aan ons doorgeven.

Wat is het verschil tussen de leeslijst en een notitieblok?

De leeslijst kun je gebruiken om vragen op te zetten waarover je op een later moment meer wilt lezen. De vragen waar je zelf niet voldoende antwoord op kunt vinden kun je toevoegen aan een notitieblok. Deze notitieblokken kun je uitprinten en meenemen naar de arts

Wat vind je ervan? Laat hier je reactie achter.